Permulaan

Bismillah.
Setelah sekian lama aku menyepi dan kini aku membukanya kembali. Mengamatinya dan menyelami kembali bait tulisan sendiri. Entah kenapa, aku mula rindu untuk menulis. Minat yang mendalam. Terasa ingin menulis kembali.
Aku mungkin tak dapat apa pun dengan blog ini tapi aku punya impian untuk terus menulis. Mana tahu suatu hari nanti impian jadi kenyataan. InsyaALLAH.
Setelah dua tahun lamanya aku menyepi dari dunia penulisan. Aku kini kembali. Sebolehnya travel blog diolah nanti. Aku banyak travel? Tak mungkin. Pernah tapi tak terlalu banyak. Malaysia, Indonesia dan Thailand. Itu saja. Ah, memang kalau aku boleh katakan betapa seronoknya kau melihat dunia! Dunia keliling kau dan manusia. Sungguh aku kagum dengan ciptaanNya.
Jadi, untuk permulaan aku cuba realisasikan jenama aku sendiri dengan menulis yang garapannya mungkin matang sedikit oleh sebab sekarang ni dah tua. Eh, tapi muka nampak muda dan masih digelar pelajar 'U'. hehehe.
Alhamdulillah. Sampai sini saja. InsyaALLH jika diizinkan Allah aku menulis kembali.
Hoi, esok kerja! Nanti kau tersengguk depan PC boss sengguk kau balik dengan keyboard. hahaha.
Sekian, selamat malam. Moga Allah merahmati kita semua. 

Hoi, tidur!

-Kopi Putih-
29.08.16


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Selimut kehidupan