Musim Peperiksaan 2010/2011







Musim ini musim peperiksaan.
Saya terkesima sebentar. Kenapa? 
Tak percaya. Sudah hampir ke final Exam.
Ohhh, sudah hampir musim periksa rupanya.
Apa persediaan? hmm..Banyak yang tidak sedia daripada yang bersedia.


Berfikir saya sebentar, apa yang dipelajari semester ini? Apakah ilmu yang saya dapat semester ini? Lidah kaku diam tak berkata.


Exam selama tiga minggu bermula dengan:
1) Strategic Management- 8/2/2011, PKK
2) Research Methodology - 14/2/2011, PKK
3) Pengantar Etika - 16/2/2011,PKK
4) Training and Development -16/2/2011,PKK
5) Aqidah & Akhlak - 17/2/2011,DPU
6) Organizational Safety and Health (OSH) -22/2/2011, PKK
7) Malaysian Economy - 25/2/2011, DPU


7 subjek? sangat takut tapi saya yakin saya BOLEH buat!
Saya memberi sepenuh masa untuk study.
Ya, tinggalkan facebook. tinggalkan blog. Kembali updated pada hari selepas menjawab exam SM.
Konsentrasi sepenuhnya pada paper.
Saya ingin compete pada seseorang.
Saya ingin menyainginya.
Bukan untuk kepentingan atau keburukan hanya untuk menaikkan semangat saya untuk 
menaikkan pointer yang semakin merundum.


Yakin Semester ini Saya Mampu Lakukan!!!!!


Berusaha Lebih Naikkan Pointer!!!
Insyaallah...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Selimut kehidupan